ZIk ben bij Revana geweest omdatmijn vorige kapper mijn haar heeft verknipt. Ik zat nog niet in de stoel en Achmad begon een praatje te maken. Ik werd door hem geknipt en kreeg zijn professonele kijk hoe het geknipt moest worden . Mijn kapsel is weer helemaal goed bijgeknipt! Het zit weer helemaal. naar mijn zin ! Ik weet nu dat ik Achmad als vaste kapper wil ! Tot de volgende keer!
Styled by Ahmad•Ladies' Haircuts
LIZA•6 days ago
Verified review
altijd top zeer tevreden en altijd goed!!
Styled by Ali•Men's Haircut
Sander•7 days ago
Verified review
Top kapper altijd vriendelijk en behulpzaam! Bedankt Barzan!!