Fijne kapsalon om naar toe te gaan. Lisa is een aardige meid en heeft mij voorzien van mooie highlights! Erg tevreden mee! En de koffie is top! 😉
Ladies' Full Head Highlights
Anja•about 3 years ago
Verified review
Was weer top Agnes!
Styled by Agnes•Men's Haircut
Jelmer•about 3 years ago
Verified review
Al jaren vaste klant en erg tevreden elke keer weer!
Styled by Agnes•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 3 years ago
Verified review
Altijd een fijne ervaring bij Zus en zo. Mensen met een warm hart voor de klant en samenleving. Ze geven goed advies over een coupe die bij de vorm van jouw hoofd en haartype past. Kom er graag.
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 3 years ago
Verified review
Prima kapsalon met vakkundige, aardige en zorgzame kapsters.