Opzich is de aankleding niet heel chique, maar de lucht is zuiver en er wordt goed gekeken naar het kind en hoe het haar groeit. Wij hadden niet Monique maar haar collega, die heel fijn met kinderen omgaat.
Styled by Monique•Children's Haircuts
Marija•over 4 years ago
Verified review
Ik word hier altijd fantastisch geholpen. De sfeer is er fijn, Monique is vriendelijk en deskundig en een goede gesprekspartner tijdens de knipbeurt. Er wordt mee gedacht als je eens wat anders wilt, maar er wordt je nooit wat opgedrongen. Het is een heerlijk vrij en aangenaam half uur daar in kapsalon zus en zo!
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Joke•over 4 years ago
Verified review
Fijne open sfeer!
Styled by Agnes•Ladies' Full Head Colouring
Rita•over 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden. Monique weet wat past bij mijn haar en bij mij.
Ontspannen sfeer. Maatschappelijk betrokken!
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Henny•over 4 years ago
Verified review
Een fijn ontvangst, een gezellige drukte en heerlijk kop thee en in goede handen