Een rustige en gezellige kapperszaak met twee deskundige,vaardige en bovenal aardige kappers. En heerlijk om na het knippen ook nog even de haren laten wassen, een aanrader.
Styled by Agnes•Men's Haircut
Han•about 2 years ago
Verified review
Kom al jaren (> 20 jaar?) en het is gewoon goed geknipt te worden door het team Moniek/Agnes
Styled by Agnes•Men's Haircut
Hendrik•about 2 years ago
Verified review
Monique is een leuke en lieve vrouw. Daarnaast is ze een uitstekende kapper! Ze luistert altijd goed naar mijn wensen. Ik woon al jaren in de Randstad en laat mij toch het liefst hier knippen wanneer ik de stad bezoek.
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Elisabeth•about 2 years ago
Verified review
Hele fijne kapster met verstand van zaken
Styled by Agnes•Balayage
Els•about 2 years ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Zus & Zo. Er is hier nog 1 zus Monique, maar die is dan ook fantastisch. Haar medewerkster Agnes is al even goed in het haarwerk. Ben zo blij dat ik ze destijds ontdekt heb!