Zoals de vorige keer gewoon weer super mooie wimpers🥰
ellen•about 2 months ago
Verified review
De stoel ligt heerlijk en altijd gezellig om bij Leyla en Kyra te komen. Dit was de derde keer dat ik kwam en weer heel tevreden!
Rosalba•about 2 months ago
Verified review
Excellent care from Leyla, delighted with my lashes.
debbie•2 months ago
Verified review
Super 🤩
ellen•3 months ago
Verified review
Fijne en ontspannen sfeer. Salon straalt ook rust uit, gezellige muziek. Leyla is een lief en belangstellend persoon. Ze werk netjes, secuur en perfect. Altijd een cadeautje als je maar huis gaat