Geweldig geholpen vandaag eindelijk weer model in mijn haar en netjes afgewerkt . Altijd een leuk gesprek ik voel me altijd thuis ik kom hier al zolang en ik ga altijd weer met een fijn gevoel de kapsalon uit . Top meiden hoop nog vaak langs te gaan
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
Krijna van der Schelling•almost 2 years ago
Verified review
Voor de derde keer mijn haar laten knippen. Opnieuw tevreden over het knippen en het afstemmen van het model door Puck. Prettig hoe zij meedenkt.