Top geknipt en zoals altijd een fijne ambiance in de salon
Styled by Chantal•Men's Haircut
Sandeep•over 2 years ago
Verified review
De salon geeft mij het gevoel 'thuis' te zijn, ik voel me er erg op mijn gemak. Daarbij wordt ik altijd snel en goed geknipt, waarbij rekening wordt gehouden met mijn persoonlijke wensen. En het is bovendien gezellig.
Styled by Deborah•Men's Haircut
Johan•over 2 years ago
Verified review
Geweldig, zoals altijd!
Styled by puck•Ladies' Haircuts
Paulina•over 2 years ago
Verified review
Top
Styled by Chantal•Hair colouring
Danielle•over 2 years ago
Verified review
Weer een super fijne ervaring gehad! Ik kwam binnen met rood haar en wilde graag naar een combinatie van grijs/blond en donker bruin haar.
Ze waren heel eerlijk en hebben alle opties uitgelegd en we hebben samen een besluit genomen.
Ze luisteren goed naar je wensen en maken er iets moois van!
Ik ben nog nooit zo tevreden naar huis gegaan en ben verliefd op mijn haar.
Is echt een aanrader.