Zoals altijd de salon met een tevreden gevoel verlaten. Medewerkers zijn (klant)vriendelijk. Wat ik leuk vind is dat er gevraagd wordt of ik tevreden was over de laatste knipbeurt. En hier antwoord ik altijd bevestigend op.
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Hetty•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd weer met een keurig gekleurd en gestyleerd kapsel de gezellige salon verlaten. Riley die mijn grijze lokken weer kleurt zoals het hoort en Chantal die mijn kapsel weer fatsoenlijk knipt. Bedankt meiden!
Ladies' HaircutsShow all…
Nicole•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Geweldige kapsalon ga nooit naar een ander…deze aanbevelen bij andere mensen ….ook vragen ze aan mij naar welke kapper ga pas geleden nog heb jullie kapsalon doorgegeven