Zoals altijd weer een gezellig bezoekje, lekker relaxed en weer keurig geknipt en gekleurd naar huis. Deborah weet goed wat ik wil en zal nooit iets opdringen.
Styled by Deborah•
Ladies' HaircutsShow all…
Nicole•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd weer een top sfeer en en geweldig geholpen.
Styled by Deborah•
Ladies' HaircutsShow all…
Patricia•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
De eerste keer in deze salon laten knippen ....en helemaal goed..niet te kort en niet te lang..goed in model..Ik heb verteld hoe ik het wilde hebben en het zit helemaal naar mijn zin..In al die jaren nog niet meegemaakt...ik ben best wel kritisch..dus Monique verstaat haar vak..Volgende keer laat ik het ook stylen
Ladies' Haircuts
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne salon waar je altijd goed en vriendelijk wordt geholpen! Geven goed advies en kijken wat bij je past.