Leuk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding! Aanrader!
Balayage
Debby•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prachtige kleur
Styled by Deborah•
Ladies' HaircutsShow all…
Edith Huizer•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele gezellige salon! Bij binnenkomst meteen een grapje en de toon is weer gezet. Voel me altijd erg welkom en de dames zijn altijd in voor een praatje. Ik raad deze salon zeker aan aan anderen. Tot de volgende keer!
Ladies' Haircuts
Amanda•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super
Ladies' HaircutsShow all…
Marian•over 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Je wordt hier echt goed geholpen, er wordt meegedacht en het is erg gezellig!