Ik ben echt niet tevreden over mijn wimperextensions, ik heb zo erg pijn in mijn ogen kan ze heel moeilijk openen door de lijm die ze hebben gebruikt. Ik hoop dat ze echt lief doen en mijn geld terug geven.ik heb 38€ betaald voor een goed resultaat als het niet zo verwacht ik dat ze mijn geld terug geven.
Eyelash Extensions
Baraah•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
My hair has never looked better!!!! Destiny knows what she’s doing and she’s an angel on top of that! I’ll be back soon😍
Blow Dry
Carla•over 5 years ago
Verified review
Vicky geeft goede adviezen en kent elk huid type. Ze is heel professioneel. Ik fiets graag de extra afstand naar haar toe.