Niet goed , acryl was niet zo leuk .
Een nagel zoals geen andere .
De kieren aan de zijkanten bleven ongeschilderd.
Souhaylaโข1 day ago
Verified review
Ik heb BIAB laten zetten bij Koi. My zus en ik ben super tevreden. Ze is professioneel, heel vriendelijk en laat je je meteen op je gemak voelen. Ze werkt heel precies en het resultaat is prachtig en natuurlijk. De tijd vloog voorbij. Echt een aanrader: kom zeker terug!
Sophie โข1 day ago
Verified review
Show venue reply...
The salon still manages to fit my last minute walkin despite very busy. They were very friendly, professional and I am super happy with the results. I will come back for sure !!!
Noah โข1 day ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn favoriete salon voor nagels & tenen! Snelle service en altijd even goed.