Heel goed geknipt en ze wist precies wat met mijn haar te doen. Super blij mee :)
Styled by Jerry
Sarah•almost 2 years ago
Verified review
Als vaste klant laat ik vaak mijn haar knippen. Elke keer verlaat ik de kapper met een glimlach, blij en mooi. De service is altijd hartelijk en professioneel.Jerry is een professional met gouden handen
Styled by Jerry
HalynaAldemir•almost 2 years ago
Verified review
Het is een fijne en prettige sfeer om geknipt te worden. Jerry is heel lief en meedenkend met wat je wil en wat je wensen zijn.
Styled by Jerry
Madeleine•almost 2 years ago
Verified review
Super advies, prachtig resultaat en enorm vriendelijke en gezellige kappers! Dank!