Hele vriendelijke, professionele dame en een hele prettige warme sfeer. Ondanks dat een peeling normaal niet bepaald een 'lekker' gevoel geeft, heb ik de behandeling als zeer prettig ervaren door alles wat ze eromheen doet. Ik kom zeker terug!
Treatment by Doreen
Silvija•over 8 years ago
Verified review
Zeer vriendelijk ontvangen en de ruimte is zeer fijn!