La Petite Salon Reviews

Osdorper Ban 762, Amsterdam

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
366 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Inmiddels heb ik bij Doreen meerdere behandelingen gehad in verband met mijn probleemhuid. Ik kan zeggen dat er sinds de eerste behandelingen een enorme verbetering is in de conditie van mijn huid. Elke keer kijk ik weer uit naar de behandeling die ik ongeveer een keer in de maand ontvang. De behandeling is enorm rustgevend en doeltreffend. Ook is de behandeling bij Doreen niet voorbij als je de deur uit stapt; ze helpt bij eventuele vragen en opmerkingen die je thuis hebt. Ik ben heel veel wijzer en gelukkiger geworden over en met mijn huid. Bedankt Doreen!
Ik heb de Super relax behandeling gehad en ik kan je vertellen deze is echt SUPER. Je huid wordt goed gecontroleerd, mee-eters etc worden weggehaald. En de massage met edelstenen is gewoon een wauw effect. Er wordt afgesloten met een passend masker en oogmasker, daarbij ook nog een korte reiki en je bent echt voor 100% relaxed. Ik kom ZEKER terug, eindelijk een schoonheidsspecialiste die werkt vanuit haar hart..
Ik heb een heerlijke behandeling gehad. Mooie ruimte, leuk ingericht. Erg netjes en schoon. Rustgevend muziekje op de achtergrond. Ik kreeg uitleg over alles wat zij gebruikte en wat ik wilde weten. Dus een stuk wijzer geworden. Doreen nam uitgebreid de tijd om alles te doen. We hebben gezellig gekletst, waardoor ik me ook helemaal op mijn gemak voelde. Ik heb alweer een afspraak staan voor de vlg keer. Een aanrader voor ieder.
Ontzettend lieve en getalenteerde schoonheidsspecialiste. Je voelt je erg op je gemak en de behandelingen zijn heel fijn. Elke keer wordt je huid uitvoerig bekeken en daar worden de producten op afgestemd. Mijn huid voelt helemaal schoon na een behandeling! Ontzettende aanrader.
Erg fijne behandeling gehad, er word tijd en aandacht aan je besteed. Professionele behandeling en een fijn mens om bij in de stoel te liggen!