Helaas was de duobehandeling door verbouwing niet mogelijk, maar heel netjes ontvangen. Ondanks dat er verbouwd werd zag het er allemaal netjes uit, fijne behandeling gehad voor een hele nette prijs!
Anouk•almost 10 years ago
Verified review
Goede behandeling door vriendelijke en kundige dame. Ik ga hier zeker nog eens heen,
Thea•almost 10 years ago
Verified review
Fantastische ervaring, zeker aan te raden!
Renée•almost 10 years ago
Verified review
Fijne salon en mooi centraal gelegen. De gezichtsbehandeling en pedicure behandeling zijn goed en professioneel uitgevoerd en het service niveau is hoog.
Ik raad deze salon iedereen aan.