Hele mooie krullen geworden! Ik ben er echt heel erg blij mee. Bedankt voor het prachtige resultaat!
Elena•7 months ago
Verified review
Heel tevreden over Lisa, echt een topper.
Heb weer erg mooi kleurtje in mijn haar en op mijn nagels.
Marga•7 months ago
Verified review
Altijd tevreden bij lisa vandaan.
Anna•8 months ago
Verified review
Mooi geknipt en leuke lieve kapster.
Helaas kunnen we geen vervolg plannen, omdat de trap nogal styl was voor mijn 80 jarige moeder.
Maar als lisa ooit een oplossing heeft gevonden voor dit obstakel, dan komen we graag terug.
Styled by Lisa•Hair colouring
Nel•9 months ago
Verified review
Lisa weet er altijd voor te zorgen dat ik blij de deur uit ga!