Super nieuwe en mooie salon, schoon en hygiënisch. Havva was super vriendelijk en deskundig, de biab voor op mijn nagels zien er super mooi uit en de gellak op mijn voeten ook. Ik ben blij!
Treatment by Havva Is•Natural Nail Strengthening
Manon•11 months ago
Verified review
Blij met mijn nagels! :)
Treatment by Havva Is•Gel Nails Manicure
Ana•11 months ago
Verified review
Eerste keer hier geweest vorige week en ik kom zeker weer terug voor een nieuwe afspraak!
Treatment by Havva Is•Natural Nail Strengthening
Gerkje•11 months ago
Verified review
Fijne salon. De pedicure was erg uitgebreid, mooi resultaat. Vriendelijk en vakkundig.