Ik heb best mooie nagels nu maar het afhalen + 1e laag lakken was erg pijnlijk. Toen ik daar wat van zei was de reactie dat ik daar tegen moest kunnen. Dit heb ik nog nooit gehad, ik ga dan ook niet meer terug.
Treatment by Daisy•Gel Nails Manicure
G.Sanders•24 days ago
Verified review
Hele blij met mijn gelnagels
Treatment by Daisy•Gel Nails Manicure
Christiana•26 days ago
Verified review
Ik vond het geen aanrader. De (volgens mij) nieuwe en ongetrainde medewerker was zeer hardhandig met vijlen. Twee dagen later kan ik eigenlijk nog geen dichte schoenen aan door de wondjes die ze op mijn hakken gecreëerd heeft.
Treatment by Daisy•Pedicure
Frédérique•28 days ago
Verified review
Mooie salon, vakkundige styliste en heel blij met resultaat.
Treatment by Daisy•
ManicureShow all…
Tessa•about 2 months ago
Verified review
Schone en erg nette salon. Behandeling was prima, ik herken de slechte reviews niet.