Ik had duidelijk een paar keer aangegeven dat ik mijn haar wilde laten groeien aan 2 medewerkers van de salon, helaas is mijn haar weer een stuk korter geknipt. Dat is een teleurstelling voordat ik iets kon zeggen zat de schaar er al in. Mijn haar toch korter knippen, terwijl ik een jaar bezig bent geweest om het een klein stukje langer te laten groeien is zeer teleurstellend.
Styled by Sem •
Ladies' HaircutsShow all…
Monika•11 months ago
Verified review
Zeer tevreden
Styled by Amy •Ladies' Dry Haircut
Lara H.•11 months ago
Verified review
De tweewekelijkse opvulling van m’n wimpers door Amanda: altijd happy, natuurlijk!! Amanda is deskundig, lief, sociaal en laat m’n wimpers weer shinen.
Treatment by Amanda •Eyelash Extensions
Mw. Z.•11 months ago
Verified review
Heel mooi geknipt door Ursula. Ze begreep mijn wensen. Geen kniplijnen, natuurlijke kleuring en model, precies genoeg uitgedund. Ik heb veel haar en ze heeft met geduld en aandacht een hele mooie bob geknipt.