Een fijne salon. Erg vriendelijk personeel. De salon ziet er netjes uit.
Treatment by Kelly•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Tess•about 7 years ago
Verified review
mensen zijn vriendelijk alleen vindt ik als ze wat gaan doen dan hoor ik liever ongeveer de prijs
Styled by Kelly•
Ladies' HaircutsShow all…
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Weer super geknipt!
Styled by Larissa•Men's Haircut
Erwin•about 7 years ago
Verified review
Top!
Styled by Larissa•Men's Haircut
Laurens•about 7 years ago
Verified review
Ik ben heel erg tevreden. Er werd goed aan me gevraagd wat ik wilde. Mijn uitgroei werd heel zorgvuldig aangebracht en ook de folies werden supernetjes gezet. Het uitwassen mag iets zachter, maar al met al heel goed.