Gelijk bij binnenkomst goed ontvangen. Medewerkster was super aardig en netjes. Alles wat tijdens de afspraak is gedaan, werd netjes uitgelegd. Super tevreden over de service.
Yasmina•almost 2 years ago
Verified review
Super fijn elke behandeling altijd op mijn gemak. Erg vriendelijke dames
priscilla•almost 2 years ago
Verified review
Beautysalon was heel schoon, medewerker was heel vriendelijk goed geholpen…
Zeynep•almost 2 years ago
Verified review
De persoon die mijn behandeling uitvoerde legde alle stappen duidelijk uit. Ze was heel aardig
Hilal•almost 2 years ago
Verified review
Geweldig ben heel erg blij met mijn wimpers heel erg bedankt ben altijd tevreden met mijn resultaten ❤️❤️