De zaak is mooi en hygienisch. De behandeling werd stap voor stap uitgelegd. Ik ben erg goed geholpen en het resultaat was beter dan ik gehoopt had.
Hajar•almost 3 years ago
Verified review
Ontzettend goed ontvangen, wat een lieve meiden werken hier. Heb ontzettend goed gevoel gekregen bij deze zaak. Alles wordt top uitgelegd! Tot snel! ☺️
Babette •almost 3 years ago
Verified review
Heel vriendelijk, ik voelde me gelijk op m'n gemak. Ook super blij met het resultaat!
Trisha•almost 3 years ago
Verified review
Top laserkliniek, leuke gezellige meiden aan het werk