Altijd een genot om bij Sabien op de bank te mogen liggen. Is zeer professioneel en heeft tijd voor een gezellig praatje. Voel me zeer welkom en ga altijd met mooie wimpertjes weer weg.
Stephanie•over 1 year ago
Verified review
Sabien is een hele lieve dame, die ontzettend mooie wimpers kan zetten. Ook komt ze haar afspraken altijd na. Toppertje! 😘
Debbie•almost 2 years ago
Verified review
prettige ontvangst, goede en objectieve uitleg over hetgeen ik wilde en vervolgens een fijne behandeling gekregen. Fijn adres!
Anke•almost 2 years ago
Verified review
Sabien denkt met je mee, kan netjes werken en is erg klantvriendelijk