Super ontvangst..en voelde me gelijk thuis...aanrader...ga zeker terug😉
Sylvia•4 months ago
Verified review
Altijd heerlijke verwentijd met een vriendelijke, sympathieke schoonheidsspecialiste. Kan het iedereen aanraden.
Riet•4 months ago
Verified review
Goed advies gehad! Ze is vrolijk en professioneel
Nourhan•4 months ago
Verified review
Heerlijk ontspannen en een hele goede service. Echt een aanrader!
Corina•4 months ago
Verified review
Het was perfect personeel is aardig en de prijs kwaliteit verhouding is ook heel mooi all met all 5 sterren als ik er 1000 kon geven zou ik dat nog doen