Ik heb een zeer goede behandeling gehad, goed ontvangen met drankjes. Was gelijk aan de beurt en de behandeling was schoon en goed alle onzuiverheden zijn verdwenen en ik liep als herboren weer weg van daar. Aanrader !
Diego•almost 7 years ago
Verified review
Erg tevreden met het resultaat, volgende keer weer!
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Gwendolyn is proffessioneel, kundig en super vriendelijk! Een blijfertje deze beauty salon!
Dana•almost 7 years ago
Verified review
Wimperextensions plaatsen is niet hun sterkste kant helaas. Overigens wel hun best gedaan, alsnog bedankt
Leisberger•almost 7 years ago
Verified review
Sfeervolle salon waar je graag naar binnen loopt. Ik kom gauw weer langs voor de volgende ervaring.