Ik vind de producten waarmee gewerkt wordt erg fijn. Er wordt eerst een olie aangebracht en dan met wax gewerkt. De huid is naderhand minder geïrriteerd dan bij een normale Brazilian wax.
Bij het wenkbrauwen shapen en verven is de kleur nu nog wel een beetje wennen. Iedereen vindt het mooi alleen ikzelf moet nog wennen. Volgende keer vraag ik ietsje lichter bruine verf.
Brazilian WaxingShow all…
Lonneke•almost 7 years ago
Verified review
Heel fijn dat er gewerkt wordt met duurzame en milieuvriendelijke producten.
Classic Facials
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel.
Nemen alle tijd voor je.
Gel Nails Pedicure
Martine•almost 7 years ago
Verified review
Ik kom graag bij deze salon. Het is altijd goed! Alle medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. En ook vandaag was het resultaat weer naar tevredenheid.
Brazilian Waxing
Anonymous•almost 7 years ago
Verified review
Heel mooie salon, goede service, fijne wax en lieve medewerkers!