Personeel was super vriendelijk, en er werd goed meegedacht
Eyelash PermingShow all…
Daniëlle•almost 7 years ago
Verified review
Service, kunde en gezelligheid. Kortweg top!
Pedicure
Feike•almost 7 years ago
Verified review
Zeer secuur. Prettige behandeling, klantvriendelijk en Grietje levert behandeling op maat.
Eyelash PermingShow all…
Sarah•almost 7 years ago
Verified review
Heel mooie wenkbrauw shaping, ik kom nu voor de derde keer terug als ik in Amerafoort ben en ik woon in Overijssel! Ik maak steeds gebruik van de mogelijkheid, terwijl ik gemakkelijk in mijn eigen woonomgeving zou kunnen gaan. Dat zegt genoeg toch?
Eyebrow WaxingShow all…
Sandra•almost 7 years ago
Verified review
Voor het eerst voor een behandeling bij een salon geweest. Met enige voorzichtigheid geboekt bij salon Lilou. Een heel fijn eerste bezoek waarbij ik zeer professioneel werd geholpen door een een enthousiaste medewerker. Gelijk op mijn gemak gesteld en zeer tevreden over de behandeling.