Ik kreeg een gezichtsbehandeling van Kim. Ze is erg lief en weet precies wat ze doet. Ik viel gewoon in slaap tijdens de gezichtsmassage. Mijn huid straalt en dit is de eerste keer dat mijn huid niet reageert op het waxen van mijn wenkbrauwen. Ik ben echt erg tevreden en en kom heel erg graag terug.
Classic Facials
Kim•almost 7 years ago
Verified review
Heel fijne en goede behandeling, enorm vriendelijk.
Pedicure
Iris•about 7 years ago
Verified review
Goede ervaring, fijn personeel, professioneel
Brazilian Waxing
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Top! Fijn personeel, fijne sfeer, schoon. Niks op aan te merken. Ik liep binnen met uitgelopen mascara en kwam er pas naderhand achter... ze hebben niks laten merken. Professioneel haha! (Hoewel je het de volgende keer best mag zeggen ;).
Manicure
Loes•about 7 years ago
Verified review
Voor het eerst een pedicure bezocht. Dankzij Salon Lilou ook zeker niet de laatste keer. Zeer vriendelijk en professioneel personeel.