Grietje heeft mijn voeten een pedicure gegeven en heel goed advies gegeven voor een fijne voetencrème. Waardoor het eelt op me hielen zo goed als weg is. Heel erg bedankt voor het fijne gesprek en de gezelligheid. Ik kom zeker terug!
Pedicure
Joice•about 7 years ago
Verified review
Heel netjes
Brazilian Waxing
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Heel vriendelijk werden ik en mijn dochter in de watten gelegd
Manicure
Carmen•about 7 years ago
Verified review
Vriendelijk professioneel en snel behandeld. Ik kom zeker terug
Brazilian WaxingShow all…
Anonymous•about 7 years ago
Verified review
Afspraak gemaakt voor behandeling alleen de eindrekening was een hele nare verrassing. Zo’n 100 euro duurder dan afspraak. Er was een extra iets gedaan na het kleuren, zonder te vragen, en kostte mij 70 euro!!!!!,