Fijne professionele en goed uitgevoerde behandelingen. Absolute Aanrader, vooral omdat ze alles onder een dak hebben. Ik kom hier zeker terug
Grace•about 7 years ago
Prima behandeling gehad van Kim alleen tijdens de behandeling werd er gepraat door eigenaar met klanten wat gehorig en storend was.... dit gaat ten koste van de optimale behandeling:-).
Verder ruimte was prima en Kim deed het fantastisch...