Ik kwam om mijn gezicht te laten threaden. Ik gaf van te voren aan dat ik een erg gevoelige huid heb. Hier werd goed op ingespeeld door mij van te voren nog even persoonlijk te bellen. Door er speciaal rekening mee te houden tijdens de behandeling heb ik nauwelijks achteraf irritaties of kleine ontstekinkjes gehad. (Wat ik normaal gesproken wel heb, als ik bij andere salons mijn gezicht laat behandelen).