Blessing is aardig, maar heb nog nooit een manicure gehad waarbij ik wondjes kreeg. Paar dagen voorbij en nog steeds pijn. Ga hier persoonlijk niet meer naartoe
Treatment by Blessing•Manicure
Anoniem•about 3 years ago
Verified review
Ik heb een super goede ervaring. Ze heeft mijn kalknagel zo goed als weten te verminderen. Hele lieve vrouw die goed weet wat ze doet. Het is jaren geleden dat ik z’n goede pedicure heb gehad.
Treatment by Blessing•Pedicure
Anonymous•about 3 years ago
Verified review
Ze was erg wreed met de manicure heb allemaal wondjes achtergehouden totaal niet fijn.
Treatment by Blessing•Manicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Fijn om weer terug te zijn na een tijdje; heerlijke top-kwaliteit pedicure; fijne behandeling, mooie lak; Blessing is secuur, deskundig en erg vriendelijk.
Treatment by Blessing•Pedicure
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Professionele pedicure.
Heel goed gedaan,
Ben erg tevreden.