Thao is altijd heel professioneel en super vriendelijk. Ze werkt zeer nauwkeurig, raffelt niks af. Ik ga altijd graag naar Thao. Absoluut 1 van de betere nagelstudio's. Kleinschalig, persoonlijk, geen lopende band werk gevoel. Gewoon top!
Treatment by Thao Nguyen•Manicure
Silvia•over 2 years ago
Verified review
Ik ga nooit meer ergens anders mijn nagels laten doen
Treatment by Thao Nguyen•Natural Nail Strengthening
Anoniem•over 2 years ago
Verified review
Ziet er weer prachtig uit! Zo fijn altijd bij Thao
Treatment by Thao Nguyen•Natural Nail Strengthening
Ano•over 2 years ago
Verified review
Geweldig weer!
Treatment by Thao Nguyen•Hard Gel Extensions & Overlays
Minke•over 2 years ago
Verified review
Vaste nagelstyliste heel fijn. Staat altijd open voor leuke nieuwe ideeën om te proberen neemt hierbij de tijd. Veel leuke kleuren om uit te kiezen. Ik kies meestal acryl nagels met gellak. pedicure nog niet geprobeerd.