Ik had vandaag de na behandeling van mijn pmu wenkbrauwen! Wederom weer fantastisch goed gedaan, ik ben ontzettend blij met het eindresultaat! Ik kan iedereen het aanraden om hier je wenkbrauwen te laten doen!
Miranda•27 days ago
Verified review
Super blij met het resultaat. Echt weer heel fijn geholpen.
Karin•about 1 month ago
Verified review
Wajihe heeft mij super geholpen! Erg kundig en vriendelijk! Ik kom snel weer terug.
Amber•about 1 month ago
Verified review
Altijd tevreden.
Sharon•about 1 month ago
Verified review
Fijne afspraak! Goede en kundige behandeling. Eerlijk advies.