Ik heb een gezichtsbehandeling gehad en ben erg tevreden. De behandeling was fijn en er werd steeds duidelijk uitgelegd wat er gedaan werd en welk effect dat had. Dat vond ik heel prettig. Daarnaast is ze een rustig en ontspannen persoon, wat meteen een fijne sfeer geeft. Zeker een aanrader!
Sharon•10 months ago
Verified review
Een fijne salon. Goede ontvangst en duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling. Aanrader.
Mia•10 months ago
Verified review
Heel prettig en de producten zijn erg fijn.
Michelle•10 months ago
Verified review
Hele fijne behandeling, met al snel resultaat.
Laurette•10 months ago
Verified review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Luna skin&laser clinic. De sfeer was rustig en ontspannen, en ik voelde me meteen op mijn gemak. De specialiste was vriendelijk en professioneel. Mijn huid heeft weer een mooie glow. Ik kan deze salon zeker aanbevelen!