Supervriendelijk vrouw, gezellig en hartelijk. Ik voelde me erg op mijn gemak. Samen gekeken wat de beste behandeling voor mij is. Deze is heel vakkundig uitgevoerd met regelmatig check in of het voor mij goed voelt. Zeer tevreden..
Mariska •8 months ago
Verified review
Schone en keurige praktijk. Makkelijk te bereiken. Huidtherapeut Demi legde alles netjes uit over de behandeling. Aardige dames. Ga zeker nog een keer terug!
Dianne Van Mourik•9 months ago on Google
Ik kan Maas Therapie zeker aanraden! Fijne service, vriendelijke dames en ze begeleiden je heel prettig door het hele proces of bij vragen. De prijzen zijn ook prima te doen door de kortingen/acties. Ik zie ook duidelijk resultaat!
Jenny R. Niamat•10 months ago on Google
Heel deskundig en zorgvuldige behandeling gehad bij Kimberly.
Vooraf ben ik ook heel goed geïnformeerd over de behandeling, wat heel fijn was. Kimberly heeft mij zeer professioneel geholpen, maar daarnaast is ze ook gewoon heel vriendelijk en gezellig om mee te kletsen. Ook heel belangrijk ;)