Very nice staff! Very accommodating and offered a lovely cappuccino.
Styled by Zedan•Blow Dry
Aideen•over 2 years ago
Verified review
Altijd een zeer fijne en professionele ervaring! Meran is een topgozer, en word al meer dan twee jaar zeer goed door hem geknipt!
Styled by Meran•Men's Haircut
Olivier•over 2 years ago
Verified review
Heel erg prettig geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en ik ben erg blij met het resultaat. Nette en schone salon met deskundige medewerkers.