Easy booking, friendly staff and great haircut. Thanks!
Arne•over 2 years ago
Verified review
Voor de tweede maal ben ik door de zeer slecht verstaanbare jongedame die Engels spreekt niet tevreden over het resultaat. De vorige keren was ik juist super enthousiast en zat mijn haar voor een lange tijd goed in model. Ik twijfel nu oprecht wat ik de volgende keer ga doen, als ik niet mijn voorkeurs persoon kan kiezen.
Joost•over 2 years ago
Verified review
Strak geknipt in een vlotte tijd, bedankt weer :)
Roel•over 2 years ago
Verified review
Awesome friendly service, great online tools to make appointment booking and reminders. Very happy with Maestro. You will be too.