Very nice people en the best haircut since a long time.
Styled by Meran•Men's Haircut
Erwin•almost 7 years ago
Verified review
Ik werd meteen geholpen (zelfs iets eerder dan het afgesproken tijdstip), iedereen was erg vriendelijk en ik ben heel blij met het resultaat!
Ladies' Haircuts
Roxanne•almost 7 years ago
Verified review
Mooie kapperssalon, vriendelijke mensen en zeer tevreden over hoe m’n haar geknipt is! Kom zeker terug!
Styled by Meran•Men's Haircut
leon•almost 7 years ago
Verified review
What I really wanna say that it’s not something to do once it’s ganna be life style you’ll use to come
Cause you’ll see that you deserve such a haircut and treatment
Thank u guys
Styled by Fadi•Men's Haircut
Ahmad•almost 7 years ago
Verified review
Remaz was een fijne en goede kapster, ze vroeg naar hoe ik mn haar wilde en deed suggesties. We hebben gezellig gekletst. Ik ben erg blij met mn kapsel!!