Magic in the Hair (ladies only) Reviews

Havenstraat 81, Hilversum

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
899 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Weer zo ontzettend fijn en goed geknipt vanochtend. Steeds blij om hier te komen en zeker ook te blijven komen! Dank je wel!! Ontving zojuist van een vriendin al het eerste compliment over mijn kapsel!
Wat deze kapper zo bijzonder maakt, is dat het echt een eenmanszaak is. Je merkt gelijk dat er met passie en aandacht wordt gewerkt. De sfeer is persoonlijk en relaxed, je voelt je meteen welkom. Geen lopende band-gevoel, maar echt iemand die de tijd voor je neemt en heel zorgvuldig te werk gaat. Gewoon even bellen en gaan!
Goed advies over kleurspoeling. Ze denkt mee en kijkt wat voor jouw haar het beste is. Ook super aandacht bij knippen. Wat past bij mij. Super lieve vrouw. Een aanrader voor iedereen.
tweede keer dat ik hier was. super lieve vrouw, en weer heel erg blij met m’n nieuwe haar. ik kom zeker weer!
voor het eerst vandaag in de salon van Najia geweest maar ik ga er zeer zeker terug komen. Najia is secuur in haar werk, neemt de tijd voor je en is ook nog eens een super gezellige en lieve vrouw die met je meedenkt. Voor mij geen andere salon meer!
32
1
32
33
34
158
34