Ik ben nu voor de tweede keer in deze salon geweest en ik kom zeker nog vaker! 3 maanden geleden heb ik mijn haar laten verven en het ziet er nog steeds zo mooi uit😍 (hiervoor was ik door vele andere kappers teleurgesteld). Nu ben ik terug gekomen voor een knipbeurt (laagjes en bangs) en ben weer 100% tevreden met het resultaat!
Styled by Najia •Ladies' Haircut & Blow Dry
Luise•over 1 year ago
Verified review
Voor de 2e keer geweest en weer was het top.
Styled by Najia •Ladies' Haircuts
Erna•over 1 year ago
Verified review
Will definitely be back soon !
Treatment by Najia •
Ladies' HaircutsShow all…
ALINA•over 1 year ago
Verified review
Hele lieve vrouw en ben super blij met het resultaat.