Vriendelijke en prettige benadering in een ontspannen sfeer met een mooi resultaat van een prachtige set nieuwe nagels. Enthousiasme over het vak kwam duidelijk naar voren en enthousiasmeerde mij als klant ook. Zeker het stukje nail art bewonder ik en wil ik zeker een keer laten doen. Zeker een aanrader om hier je nagels te laten doen!
Annemarie •about 1 year ago
Verified review
Katja, is een vriendelijke nagelstylist en ze zorgt voor mooie verzorgde nagels. Ze weet ook waar ze het over heeft ze heeft veel kunde in huis.