Een goede ervaring heel positief en hele
aardige meiden zijn het ook.
Fatima •over 3 years ago
Verified review
Geweldig zo professioneel
en tegelijkertijd een warme ontvangst en duidelijke uitleg
Heel erg aan te raden
Marian•over 3 years ago
Verified review
Hele fijne gezichtsbehandeling gehad. Medewerker ook erg vriendelijk en professioneel. Ik kom zeker terug, aanrader!
Rebecca•over 3 years ago
Verified review
Ik ben vandaag geholpen door Roshni voor een peeling behandeling. Ze is erg vriendelijk en professioneel. Ik ben tevreden over de behandeling en erg benieuwd naar het eindresultaat! :)
Manisha•over 3 years ago
Verified review
Super tevreden, er wordt goed na je geluisterd mijn vaste adres top service aanrader!! :))
Groetjes Sonia