Normaal erg tevreden over behandeling. Helaas erg onzorgvuldig dit keer, moest thuis nog met pincet aan de slag. Bovendien erg koud, dekentje oid zou fijn zijn tijdens behandeling. Verder erg beperkt plek voor het ophangen van je kleding en schoonmaakdoekjes die je van te voren gebruikt komen uit grootverpakking, ik zou apart verpakte doekjes hygiënischer vinden.
Ladies' Waxing
Anonymous•about 3 years ago
Verified review
Altijd mooie wenkbrauwen en een gezellige afspraak bij Manon!
T.B.•about 3 years ago
Verified review
Goed en gezellig!
J.W.•about 3 years ago
Verified review
Altijd snel, zo pijnloos mogelijk en gezellig!
Treatment by Manon•Ladies' Waxing
Danica•about 3 years ago
Verified review
Een fijne behandeling. De bindweefsel massage voelde stevig, maar deed geen pijn. Juist ook erg ontspannend. Na de behandeling nog uitgebreid advies gekregen.