Super aardig personeel, leuke sfeer en een professionele behandeling gehad!De tijd werd genomen voor mijn behandeling en achteraf kreeg ik advies om nog beter voor mijn haar te zorgen! Al met al een prettige ervaring! 😊
Ladies' Brazilian Blow Dry
Nicole•over 5 years ago
Verified review
Great professionals
Men's Haircut
José•almost 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Leuk!
Boys' Haircuts
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Great job
Styled by Manuela Landim•Blow Dry
José•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik had een Keratinebehandeling geboekt. Er werd echt de tijd voor me genomen en ze waren heel vakkundig te werk gegaan. Na 3 uur had ik prachtig glanzend en steil haar!
Styled by Manuela Landim•Ladies' Brazilian Blow Dry