Ben er nu voor de 2e keer geweest Super lief allemaal en perfect gelakte nagels Ern dikke 10 Ik woon in Apeldoorn en als ik bij mijn vriend ben in Schiedam ga ik zeker weer terug naar deze salon
Treatment by Maryam•Gel Nails Manicure
Monique•2 months ago
Verified review
Zeer gastvrij ontvangen, goede pedicure en met gelakte nagels weer de deur uit.
Treatment by mahsa•Pedicure
Madeleine•3 months ago
Verified review
"Vriendelijk en gastvrij"
Bij binnenkomst werd ik vriendelijk welkom geheten, ik was iets te vroeg" Mari heeft mij meteen geholpen.
Ik kom hier zkr terug.
Styled by Maryam•Ladies' Haircuts
Ayse•3 months ago
Verified review
De behandeling was goed maar achteraf vond ik het ontharen erg duur.
Ik ging voor € 15.-- en het werd 50.--
Plus 18.50 knippen.
Dus 68.50 afrekenen vind ik wel veel.
Treatment by Maryam•Face Threading
Jannie de Zwart•4 months ago
Verified review
Show venue reply...
Hele lieve mensen. Heel erg schoon. Voor herhaling. Ga zeker terug.