Mari Hair & Beauty Reviews

Hoogstraat 136, Schiedam

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,2
628 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Zoals altijd Mari Team is altijd gezellig en vriendelijk Ik ben eerder voor Highlights en uitgrooi voor mijn haren en mijn wimpers geweest Dit keer heb ik mijn nagels laten doen, ze hebben mijn nagels mooi en netjes gedaan ik ben echt blij met dit salon ik ben elke week daar voor verschillende behandeling.Echt een aanrader. Bedankt Team Mari
Leuke salon, maar erger mij aan mensen dat ze in een andere taal gaan praten waar ik als Nederlandse bij zit, vind dit niet kunnen.
Show venue reply...
Toen ik binnenkwam was de sfeer gespannen. Ik vroeg letterlijk of ik mijn jas uit mocht doen of dat ik weer weg zou worden gestuurd. Later bleek dat de voucher die ik had, niet gescaned kon worden. Gelukkig kreeg ik eerst een pedicure. Deze is fijn en grondig gedaan. Voeten worden in een bak met water geplaatst en er is massage stoel. Dat was prettig. De medewerkster (manicure) bleef gestrest en gehaast. Conclusie: leuke salon, leuke plaats, pedicure goed,manicure minder. Ik ga niet meer terug.
Show venue reply...
Tevreden met m’n nagels, ziet er weer top uit :)
ik ben erg blij met mijn nagels. Ik ben nu een tijdje klant en alles wat ik tot nu toe wou is precies gedaan zoals ik het wou. Ik zal blijven terug komen bij dit salon echt een aanrader!
8
1
8
9
10
105
10