Ik was super tevreden, het was een mooie uitstap en het restaurant was een aanrader.
Groeten
Familie Groffi
Classic Facials
groffi•over 8 years ago
Verified review
Weer een heerlijke behandeling gehad in een zeer rustieke en ontspannen ambiance.
Classic Facials
Nisa•over 8 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Het personeel was erg vriendelijk en begreep mijn wensen. De behandeling zelf werd snel en netjes uitgevoerd.
Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Great experience, I would certainly recommend going here!