Heb heerlijk genoten van de goede behandeling. Een goede specialiste die haar werk serieus neemt. En voel me weer als herboren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Brenda•over 10 years ago
Verified review
Fijne en professionele behandeling.
Claire•over 10 years ago
Verified review
Vriendelijk, professioneel. Heerlijke maskers, zeer ontspannende massage
Renee•over 10 years ago
Verified review
Er heerst een prettige sfeer, er wordt de tijd voor je genomen en ik kan wat met de gegeven adviezen. Het is professioneel en vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug!
Jos•over 10 years ago
Verified review
Mooie lichte salon met een aangename geur. Maudy zelf heeft een aangename en warme persoonlijkheid. Resultaat van de behandeling voldoet aan de verwachtingen.